Teijpa munnen

 

En ny bekantskap, och en verklig trevlig sådan, har haft tejp på munnen nu i 3 nätter nu, ( ibland kanske jag borde ha haft det på dagen , kan jag tänka ) Jag är verkligen överraskad, hur gott jag sovit och framförallt , vaknar mycket piggare och näsan inte så täppt.

Vanligtvis behöver jag fler timmar att vakna på morgonen, är ljuskänslig. nu känns det som jag är " fifth for fight " nästan genast jag vaknar.

Är så tacksam att jag anmälde mig till kursen Medveten andning.....med Mobil Yoga och då har vi bara haft ett kurs tillfälle, så väntar med spänning vad som ännu skall komma.



Idag är det teater, och i morgon konsert i Kimito, så helgen är "räddad ", nå härligt att man känner att man har energi att fixa dessa saker, att kunna sova är nog den viktigaste återhämtningen.

Det blir en kort blogg idag.Så kan de va ibland.

Ha det gött !

Det har Jag !


Joel Hallikainen - Kiitos elämälle 


Timo Koivusalo & Joel Hallikainen - Ruskan värit 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nya rutiner - En utmaning

2 September 2023

Värk och tacksam