Hösten

Hösten är här och lugnet lägger sig, har alltid tyckt om hösten, då sommarens " alla jag vill hinna med " är över. 

Det senaste åren har det dock blivit så att vi helt all ledig tid spenderar på härliga Pantelaria, vilket är härligt.

I veckoslutet var vi där ute igen och vad jag gillar hösten i skärgården, lugnt och tyst, nu var det dessutom varmt och ingen blåst.

Visst är sommaren också skön på stugan, men det är något speciellt på hösten.

För min del blir det kanske bara ett veckoslut till i höst, då jag har antagit en utmaning att spela teater i höst och vi har en hel del övningar på veckosluten. Det har funnits en många år gammal, jag säkert 30-40 år att få nån gång få stå på scen och spela teater. Dock har jag aldrig vågat ta steget....nu gjorde jag det och bland ca 30 sökande , var jag en bland de 10 som blev vald, av vilken orsak , vet jag inte , men regissörerna måste sätt nåt som de tyckte om, så det kommer att bli en spännande höst och vinter , jag deltar med skräck blandad förtjusning.

Här kan du läsa mer om pjäsen jag sak va med i .

Skuggor från Ekåsen – här är Kulturhuset Karelias ensemble och produktionsteam

I Februari har vi Premiär.Välkommen om du Vågar, Kan och Vill......som Lasse Kronér säger och jag tycker är ett super utryck.


Under hösten/ vintern vill jag  också hinna  besöka Borgå och träffa mitt första barn-barn som den 2.9.2023 fick namnet Lykke Saga Maria 💖 

Jag är också glad att jag har min härliga kunder i Anhörig hjälpen och vill göra dessa äldres vardag lite lättare för kunderna och deras anhöriga !

Lite krämpor i kroppen har jag, speciellt ryggen, men må inte det ge sig med hjälp av kiropraktiker Roger Lönnberg och så måste jag ta upp Vatten joggningen och annan motion igen och lite kosttilskott.

Är ni intresserade av Neolifes kosttillskott och städ produkter samt hudvårdsprodukter så ta kontakt, saluför nämligen i liten skala dessa och kan varmt rekommendera. tex Super 10 och schampot. 







Kolla in Neolifs hemsida.NeoLife – NeoLifeshop

Ha det gott !

Det Har jag !

 Bob Marley - Don't worry be Happy 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nya rutiner - En utmaning

2 September 2023

Värk och tacksam